
عشـــــــــق قشنگمxa0 همین که هستے همین که در سراے دلم راه میروے همین که گاهے پناه واژه هایم میشوے کافیست برای آرامشم... ممنونم بخاطر همه خوبیات...ℳ ★★★★★★★★ یه وقتایے هست عجیب دلتنگش میشے میبینی فاصلت ازش زیاده خیلے ازت دورهxa0 انقدر دور ک بیشتر دلتنگش میشے یه آهنگ آروم و عاشقونه میزارے دستتو میزارے زیر سرت چشماتو میبندے و فقط بهش فکر میکنے اون آهنگے که میشنوے رو با تمام احساست زیر لب میخونے و با خیال اون سر میکنے رویاے ِ با هم بودن : تو اون تو وجودت حس میکنے انقدر دوسش دارےکه حتے حاضرے واسش جو...
ادامه مطلب